onsdag 23 december 2015

Invägning och startklar

Jag har undvikit klädaffärer i 2 månaders tid. Jag visste att det inte var någon bra idé att ställa mig i provhytten men jag är så förbannat trött på att bara gå runt i mjukisbyxor och träningstights. Jag längtar efter jeans.... så med en peppande sambo att jag borde unna mig lite nytt gick vi till h&m. Innan jag blev gravid drog jag storlek 36 och då hade jag ändå lagt på mig ett och annat förhållandekilo ;-)

Jag tog med storlek 40 till provhytten och de gick över låren (halleluja) men var inte ens i närheten till att kunna dra upp gylfen... inte ens lite grann!

Jag har 10 kilo kvar till ursprungsvikt och nu är det dax att röra på mig. Jag vill komma i mina jeans igen.

Så idag var invägningsdag för mig och Pontus. Vi vägde oss och mätte lite här och där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar