fredag 5 februari 2016

Happy birthday 2 me

Idag klättrade jag YTTERLIGARE en siffra uppåt.
USCH, jag är verkligen 32 år gammal.
Vad hände där lr?

Jag blev väckt av min fina Pontus som halvviskandes sjöng ja må hon leva i mitt öra.
(Ella låg och sov i spjälsängen i samma rum)
Jag fick en dymo som jag velat ha länge men som jag inte hittat trots mina tafatta googleförsök.
En sån med svart bakgrund och vit text som är lite upphöjt.
Gissa om jag ska märka varenda grej i vårt nya hem haha ;-)

Ska även bli utbjuden på hotellfrukost med hela min familj på söndag.
Jag får välja hotell...

Lurar på om man ska våga testa Billingehus frulle?
Någon som kan rekommendera något hotell?
Annars är ju Scandics helt okej :D

Kort efter att Pontus åkt till jobbet så vaknade Ella och låg och tjötade i sin spjälsäng.
För en gångs skull (inte vanligt) så lyfte jag över Ella till dubbelsängen och där kunde vi ligga och dra oss länge. Massa mys och sen slumrade vi lite i mellan!
Asgo morgon har vi haft.

Vi har även vart ute på en promenad runt Karstorp och var ute ca 1 timma,
Skönt, men lite kallt om rumpan.
Måste komma ihåg att ta med mig lurarna nästa gång så man kan lyssna på musik istället för bilbuller. Ella somnar jag ändå direkt i vagnen.

Ikväll har jag fått önska mat, så det blir sushi från yaki :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar