söndag 1 september 2019

LYCKAD STOCKHOLMSTRIPP

Jag for till Stockholm med ett gött gäng med tjejer för att springa tjejmilen.

När vi kom fram åt vi en lättare lunch!



Taggade



Jag och Lisa fick ett så fint hotellrum på Amaranten.
Älskar Amaranten. 


Kolla in tvålarna från deras samarbetspartner Rituals. 
Så lyxigt!



På kvällen hade vi bokat bord på en Libanesisk restaurang.
Vi tog 4 avsmakningsmenyer utan att bli informerade om exakt hur mkt mat det innebär...












Jag började ta kort... Men jag hann inte med allt. Det var sååå mycket mat.
Vi kunde inte ens äta upp allt.
Blev nog kanske hälften över (?!)

Det var supergott. 
Men hade vi vetat mängden mat som skulle komma så hade vi gjort om våra beställningar.

Idag vaknade vi upp för att äta smaskig Amarantenfrulle. 
Kärlek.



Det blev en svettig tur på stan.
Jag valde att gå själv
- Hej PMDS...

Lunchade även själv.
Var fast besluten att äta på detta ställe.
Efter en kortare promenad hittade jag dit.
Jag fick även se Olof Palmes grav på köpet.


Tyvärr var denna Poké bowl ingen höjdare.
Den jag åt i Göteborg var hästlängder godare. Denna får 3 av 10 poäng.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar