söndag 7 mars 2021

PÅFYLLNING AV ENERGI

Äntligen kom helgen. Efterlängtad av samtliga familjemedlemmar. Fredagskvällen passerade ganska fort. Lördagen for jag och Ella iväg till dansskolan. Väl tillbaka i hemmet så åt vi en nudellunch. Kimchi undonudlar till de vuxna och snabbnudlar (favoriten) till småttingarna.
Tonåringarna hade precis ätit frukost.

Vid 15 gick vi ut för en prommis runt Karstorp med barnens föriskompisar. Stundtals blåsigt men väl inne i skogen så läade det lite bättre.



Tog oss några timmar att ta oss runt då vi gjorde en del stopp på vägen. Kall men en väldigt fin eftermiddag att minnas.

Idag hade jag bokat in mig på ett spinningpass med en för mig, ny instruktör. Instruktören var stenhård. X antal ggr kändes det som att jag var tvungen att ge upp. Men jag klarade mig.
När vi till slut hade kommit upp för den där jäkla bergstoppen efter 40 min så sa hon: "man brukar hata mig under passet man älska mig när passet är slut". Tyckte jag passade bra som beskrivning.
Har bokat in mig på 3 spinningpass denna veckan. Sen var det Ella och Pontus tur att komma iväg. Ella hade sin nya gympa "Born to move" och då passade Pontus på att gymma. 

På eftermiddagen kröp Felix ner i vår säng och somnade.... Har ALDRIG hänt. Vad gör jag? Givetvis passar jag på och somnar jag med. Två timmars powernap skrapade vi ihop.
Så på kvällen fick vi gå ut och valla Felix lite.
Blev en familjepromenad upp till Hasselbacken och ner vid Ädelstensvägen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar