söndag 6 juli 2014

Tess & Mogges 30 årsfest

Kvällens Peter Pan och Tingeling


Födelsedagsbarnen gör entre som black and white swan.
Mäktigt!!!


Det var knappt att jag kände igen min gamla pojkvän i den nya outfiten


Haha någon vet vad som beställs på Glädje :P 



Min fina Ariel


Fenomenet "Selfies"
Födelsedagsbarnet hade gjort en klockren presentation av fenomenet selfies där de kort presenterade själva begreppet och sen visade de exempel av detta genom en lång powerpointpresentation.
Jag dök inte upp på något men när då kommer det:
"nu börjar det tunga artilleriet"
DIT tillhörde tydligen jag med alla mina selfies till blogg och instagram.
Tyckte det var kul.

Fast, Tess berättade efteråt att det hade varit lite klurigt ändå eftersom jag har många selfies på outfit.
Alltså utan huvudet med.

Nedan har vi en kompisselfie på damernas.
Jag och Lisa skiter i duckface utan kör på leenden istället ;-)


Grym buffé med många av mina favoriter från Sällskapet:
Lammfärsspett, tabbuleh, gaba ganosh, liba m.m


Födelsedagsbarnens tredje och sista outfit



Festen var helt galet bra planerad och de bjöd verkligen på sig själva.
Underbart!!!

TACKAR FÖR EN SUPERKUL 30 ÅRSFEST

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar