söndag 14 september 2014

VALVAKA

Helgen blev bra trots allt

I fredags jobbade jag över och efteråt blev det Sushi m. Jonte och Lisa.
Det blev en tidig hemgång och krashade i sängen efter en stressig vecka.

Lördagen blev en enda dimma utav storkok (som började kl 8 på morgonen), tvätt/ städ, omfärgning hos frisören och hör och häpna: kvällsträning. Sprang bara 2½ km runt Karstorpssjön, den inre rundan över alla småbroar.
Det är verkligen fint där! 
Men är för tillfället galet otränad så 2½ :an räcker verkligen.


Idag gick jag lila milen på berget med Ronja + att vågade äntligen testa utomhus gymmet.
Det var inte så farligt, och inte så svårt!!
Får bli mer sånt.


Sen var jag iväg och röstade då det faktiskt råder valdag i Sverige just idag.
Så nu är valvakan på och ska bli spännande med det färdiga resultatet.
Men något som upprör mig är att SD ligger på 15,3%

HUR KAN DETTA VARA MÖJLIGT????
Jag skäms över svenska medborgare!
Jag skäms över att jag antagligen känner människor som röstat på SD.
Jag önskar jag visste vilka ni är....... 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar