tisdag 25 november 2014

Hemsk dag


Dagen har egentligen vart bra, men det inträffade en hemsk grej som verkligen tyngde ner.
Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta... men tillbaka till Skövde kom jag tills slut.
Arbetsdagen slutade med två timmars övertid.

Imorgon ska jag ha kontorstid och inte röra mig ur fläcken!
Något att se fram emot....

Annars är jag fortfarande galet nyförälskad.
Det är ganska kul, för jag var väldigt nöjd från början.
Men ju mer jag lär känna honom desto bättre blir han.
Hur kan det ens vara möjligt?

Men det är inte bara jag som är lyckligt kär.
Min kära son har gått och skaffat sig sin första flickvän.
Det är tjejen han vart kär i hela hösten.
Henne fick han på fall,
Längtar tills han kommer hit igen och kan berätta mer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar