onsdag 6 april 2016

Spännande morgondag

Imorgon har Vicke samling klockan SJU, gissa om jag är nervös över att få det att gå ihop :S.
Han ska iväg på semifinal i "bäst i 4:an" som är en pingistävling och går av stapeln i Herrljunga.
Finalen går sedan av stapeln i Halmstad.

Imorgon ska han spela 8 matcher och är rejält taggad.
Jag och Ella ska följa med och hejja, hoppas att Ella sköter sig så vi faktiskt kan titta och inte behöva stå utanför. Herrljunga är ju hur smidigt som helst med tåg, dock har vi lite tight schema imorgon så inget av tågen passade. Så får bli att ta bilen, med takboxen på och hela kittet.
(Ella ska dyka för första gången imorgon på babysimmet)

Imorgon kommer Pontus hem och det ska bli skönt även om det faktiskt har gått över förväntan att varit gräsänka sen i söndags.

By the way har jag (Pontus) äntligen lyckats koppla in skrivaren till min dator.
Jag älskar att skriva ut, vilket tråkigt liv jag måste haft tidigare :P
Nu skrev jag precis ut en medgivande blankett till pass för underårig som Vickes pappa måste skriva under för att vi ska kunna fixa nytt pass till honom. Tidigare fick det vänta tills man kom till jobb/ skola/ bibliotek. Mycket smidigare nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar