söndag 23 augusti 2015

Årets sista bad? och filmkväll?

Igår åkte även jag och Pontus upp till Simsjön, där jag faktiskt tog ett dopp.
Men det var lite motigt då rehabbassängen vi hade vattengympan i höll stadiga 35 grader.
Kan iförsig inte påstå att jag vet hur varmt/kallt det var i Skövdes kallaste sjö "Simsjön".
Men skulle ändå våga mig på att påstå att det var betydligt kallare där.

På kvällen lagade Pontus lasagne och därefter hade vi filmkväll:

Goal


En fotbollsfilm som handlade om en ghettokille som vistas illegalt i USA och blir upptäckt och tills slut drar till England. Gick verkligen hem hos min fotbollstokiga son :)

Idag vart det en riktig härlig söndagssovmorgon.
Pontus åkte tidigt och spelade golf medan jag och sonen inte steg upp förrän vid 10 och åt frulle.
LYX!!!

Sonen är nu ivägtrampad till matchsamling och klockan 13 börjar matchen mot Lidköping.

Önskar er en härlig söndag i värmen!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar