torsdag 6 augusti 2015

LYXSHOPPING


Nu är den där vagnen köpt.
Det blev en Bugabo.

Rosa var fint, i jämförelse med de andra färgerna så fick det bli såhär och svart resterande.
Vilka sjuka priser egentligen.
Men men, nu är det iaf klart och det känns skönt att slippa tänka på det mer.

Btw var jag hos barnmorskan igår och för första gången så mätte hon magen.
Ville bara säga att jag låg på mitt i= den perfekta magen.
Så det så, så till alla som fällt kommentarer om att jag borde ha två där inne så stor som jag är samt att jag är sååååååå stoooooor kan jag bara säga "in your face"
Jag är kort, vilket innebär att magen blir stor på mig.

Min barnmorska sa några kloka ord till mig.
- att alldeles för många anser sig rätt att ha en åsikt om magstorleken hos en gravid. Antingen är man för liten eller för stor. Ingen kommenterar att magen ser alldeles lagom ut. Alla är vi olika, likaså våra förutsättningar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar