fredag 5 augusti 2016

Mariestad t/r

Jag tog kidsen och åkte till Mariestad då syrran + kids skulle dit.
Så hängde där några timmar... sen blev jag jättetrött och åkte hem.
Ellas sömn blev knas och hon slocknade alldeles försent.

Så hon sov sig igenom mitt och Vickes frossande på vår takeaway mat (Pontus borta).
Lagom till att vi tagit sista tuggan valde lilla Törnrosa att slå upp sina ögon.

Därefter hade vi en mysig (gnällig) kväll med "klänga".
Till slut satte jag lilla klängapan i hennes nya bärsele och gick ut en sväng.
Vicke sprang runt i området och jagade pokemons så vi mötte upp honom.
Hängde lite på lekplatsen och sen fick vi stå och titta på när Vicke gjorde volter på studsmattan.
Klockan blev över åtta och jag fick natta Ella i nästan två timmar........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................(punkterna demonstrerar hur urless jag vart till slut)


Vid kvart i tio kunde jag äntligen sätta mig och spela Skipbo med Vicke.
Då hade han fått suttit och väntat på mig i nästan 2 timmar.
Snacka om viljestark unge :P

Nu sover bägge barnen sen någon timma tillbaka och jag har städat huset för imorgon bitti kommer tydligen Pontus mamma och hälsar på. Jag litade inte på att Pontus själv skulle komma hem vid tvåtiden inatt och börja plocka så ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar