tisdag 9 maj 2017

Lyxfika m. Vicke

Idag var det en konstig dag.
Jag fick äntligen ett telefonsamtal från Kss igår som hade fått ett sent återbud och undrade om jag kunde idag. Absolut.
Så vid 13.00 åkte jag från jobbet och hann t.o.m hem för att slänga i mig lite mat innan mitt besök. Väl på plats fick jag träffa sjuksköterska, kirurg och narkosansvarig. Därefter fick jag gå till dagkirurgi för att träffa två narkosläkare. Jag fick alla mina önskemål tillgodosedda. Å så några rör blodprov på det å massa bölande, som vanligt. Skrek t.o.m rakt ut vid själva sticket. Jäkligt pinsamt såhär i efterhand. Men fick veta att smärtlindring kommer finnas till hand- tackar. Det blev otroligt snabba puckar och jag ska ligga på operationsbordet redan på tisdag.
Det verkar som att Pontus inte kan vara behjälplig alls så får bli att boka taxi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar