fredag 5 februari 2021

GRATTIS TILL MIG SJÄLV 37 ÅR

Jag är numera 37 år.
Så sjukt att skriva det.
Kändes som nyss då jag fyllde 27 år och hade åldersnojja.
Nu börjar det sakta men säkert dra ihop sig till 40.

Jag blev rejält firad av min familj.
Jag vart helt mållös på morgonen...
Jag hade skrivit en "önskelista" till Pontus.
Det brukar jag inte göra.
Men jag vet att han brukar bli frågad av andra vad jag önskar mig.
Så i år hade jag underlättat för honom.

Morgonen började tidigt med skönsång av hela familjen.
Min fina tonåringen som såg helt likblek och zombietrött ut, min fina tjej som var så uppspelt att hon råkade avslöja vad var som var inuti vissa av paketen och sist men inte minst min minsting Felix som bröt ihop fullständigt för inget av paketen var till honom.
Pontus hade fullt upp kan man säga...


Hela familjen:
Jag och Ella har mantlar på våra klänningar- VIKTIGT!


Fick rosa Stan Smith skor ❤


Min tonårsdröm gick i uppfyllelse med en rosa luddig rattmuff.


Fint stickat pannband som Vickes bonusmamma Kajsa gjort.


SMINK. Oj vad jag blev glad... men gladast blev nog Ella.


Sist men absolut inte minst fick jag de gula Gantsneakers som jag velat ha i 1 års tid.
Pontus mamma köpte såna och jag vart så avundsjuk.
De var sååååååå snygga men fanns inte att köpa någonstans.
Men så hade Pontus fixat skorna genom att ta hem till Sverige.
Det är fan i mig kärlek det.


Enligt tradition får födelsedagsbarnet välja mat.
Jag valde Bimbimbap från Sushi Yaki 💕




På kvällen blev det en kvällspromenad.
Bara jag och Pontus med varsin pannlampa.
Småttingarna sov och tonåringarna passade babyvakterna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar