onsdag 26 maj 2021

PONTUSLONTUS 38 BARRE

Äntligen blev denna goding äntligen 38 år.
Av någon anledning tycker han att det är så himla skoj att vara lika gammal som jag i 3 månader.
Men är skönt att han åter är en siffra mer än mig.
Ordningen är återställd.

Jag och barnen väckte Pontus med skönsång.
Paket delades ut och öppnades.
Felix hade upprepade gånger berättat för Pontus i flera dagars tid att han skulle få en bajskorv i paketet... Ella hade "bara" råkat försäga sig en gång att hennes pappa äntligen skulle få en pyjamas så att han ÄNTLIGEN kunde vara med i pyjamasklubben som jag oftast brukar ha med småttingarna.
Svårt att vara barn och försöka hålla hemligheter.


På kvällen överraskade vi födelsedagsbarnet med att åka och besöka en för honom väldigt efterlängtat restaurangbesök på nyöppnade Brödernas.
Innan hade jag lurat honom att vi skulle ta hem pizza på kvällen då han och Ella vart iväg på fotbollsträningen.




Nutellapizzan fick avsluta kvällens matkonto.


Det var en nöjd kille som lämnade restaurangen 💓

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar