onsdag 9 juni 2021

HEMMAPROPPEN

Spana in fin bilderna på Felix och Ella som en pappa på "hemmaproppen" tog med sin proffskamera ikväll. Vilken skillnad det blir på en annans suddiga kamerafoton på barnen i språnget. 


Jag är så glad över att barnens förskolekompisars familj ställde upp och snitslade upp en egen Proppenbana när pandemin slog till. Barn och vuxna har nötat trailslingan otaliga gånger. Fantastiskt initiativ.
Barnen har alltid så kul. För en annan så är det mest trivsamt att springa med Felix. Ärligt talat orkar jag inte riktigt med i Ellas tempo. Eller det hade jag kanske gjort. Om underlaget vart platt. Men nu är det otroligt kuperat så där tar löpsteget lite stopp för mig medan jag såg Ellas ryggtavla försvinna uppför monsterbacken idag som ingenting.
Ella körde 2 varv idag, ca 2 km.
Medan Felix vände efter 20 m, rädd för att vattenflaskan skulle bli smutsig på gräset 🤷‍♀️
Fick muta honom med att spela Spotify hela vägen för att han skulle släppa tanken påen smutsig vattenflaska. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar