måndag 1 december 2014

HELDAG PÅ ARENAN

Söndagen bjöd på en sån där heldag på Arenan.
Jag "slapp" föräldraruppdraget denna gång.
Sonens pappa tog sekretariatet...


Sonen ställde sig i mål på sista matchen.
De vann med 10-4 :)


Efteråt gick vi och bowlade.
Inte min favoritsyssla, men vad gör man inte?


Mina bowlingkunskaper hade ingen hejd.... ;-)


Killarna kom iaf över 200 strecket 


Lurade med sonen på en mindre shoppingtur när det var 1 ½ timmas paus.
Motvilligt gick han med med lockelser om en att kanske hitta en adventskalender.
Tji fick han, nya fodrade sneakers som btw var mycket svåra att hitta.
Även massa t-shirtar, utegrejer och en tomtedräkt fick han med.
Hittade en skitsnygg röd fluga med, synd bara att han inte är hos mig över julafton.

Senare på eftermiddagen joinade Pontus oss på Arenan.
Det här med bowling är ju sk*ttråkigt rent ut sagt.
Mycket känslor rörs upp: ilska, glädje, likgiltighet haha.

Galet nöjd över att ha två så fina killar i mitt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar