tisdag 16 december 2014

PS

(Ja, jag måste fått något bloggryck här)

Men för någon vecka sedan sökte jag ett jobb som jag egentligen inte ville söka.
Men det var ett jobb som hängde ihop med min utbildning och det var en tillsvidaretjänst.
Så motvilligt sökte jag tjänsten.

Igår fick jag besked att de kallar mig på intervju.


Det är mycket blandade känslor inför detta, hade jag inte kallats hade jag vart väldigt besviken.
Men nu känns det även lite jobbigt, just nu känns inte arbetsgivaren så attraktiv.
Dock har det nog mycket att göra med att jag trivs så sjukt bra på min nuvarande arbetsplats.
Jag vill fortsätta där och med det jag gör.... men mitt vikariat börjar rinna ut i sanden.

Jag vet inte om jag nämnt det? Men fick förlängt fram till januari ut.
Sen vet jag ingenting om framtiden, förutom att jag kan plugga på heltid ifs. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar