tisdag 23 december 2014

Minijul med mina hjärtan

Ikväll firade vi minijul hemma hos oss.
Vi skulle egentligen bara julfika men slängde in lite skinkmackor på det.


Jag fick ett par fina örhängen av Pontus.

+ en överraskningskväll i Göteborg i februari.
Redigt nyfiken på vad vi ska hitta på :)

Sonen fick ett minecraftsspel av Pontus + att han fick låna en hel väska med x box-grejer.
Sjukt nöjd unge :P

Sen fick killarna en gemensam present.
Jag hade köpt biljetter till HV71-Skellefteå till på söndag med varsin HV71 grej.
Så killarna ska få åka iväg på en grabbresa utan mig.


Egentligen skulle jag bara få "låna" sonen några timmar idag för att fira jul.
Men sonens pappa ligger i maginfluensa så jag behöver inte lämna tillbaka honom ikväll.
Först hade vi tänkt spela bingolotto men vi tänkte om och istället ska vi spela spel, kolla på polarexpressen (ett måste, juletid) och äta marängswisch.
Min bättre hälft åkte till Grästorp och ska spela hockey och imorgon kväll åker vi till Lidköping och spelar spel och myser på kvällen.

Blev en liten otippad julafton, från början skulle jag ju vara själv.
Men men, jag klagar inte <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar