måndag 9 mars 2015

Hur sött?

Hade jag bara tyckt om katter så hade sonen fått en... ikväll är vi kattvakt och han är precis skitnöjd :)
Jag skickade ett mess till sonens pappa och skrev att de kanske borde skaffa en liten kattunge istället.
Men sonen är tydligen allergisk, jag hade inte riktigt tagit det på allvar tidigare.
Men ögonen kliade på honom ikväll.




Idag gjorde jag något väldigt bra.
Jag packade nämligen upp våra resväskor från Thailandsresan och ställde ut i förrådet. 
Enbart 8 dagar senare liksom :P

Idag ringde behandlingshemmet och gav mig 5 nya pass.
Jag kunde fått mer, men jag var tydligen upptagen.
Sen hade jag glömt att ta bort mig från tillgängligheten på Kriminalvården.
Så fick precis ett sms att jag var bokad imorgon.
= dubbelbokad så fick tacka nej.
Synd... jag saknar mina arbetskompisar i Mariestad.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar