torsdag 5 mars 2015

@ Lich

Gårdagen var en trevlig dag trots allt.
Hade lite to do på schemat och i mellan åkte jag och hälsade på Hanna och Alvin.
Blev bjuden på god sopplunch :)

På kvällen åkte jag till Lidköping och det var längesen jag körde den vägen. Kändes som man aldrig kom fram..
Iaf så var vi ute och gick samt lagade mat, lr Pontus lagade maten. Sen somnade jag till en konstig film (Birdman) vi tänkte att den MÅSTE ju vara hur bra som helst med tanke på alla priser filmen vunnit. Har du inte sett den- avstå!!

Jag blev kvar i Lidköping, känns så jäkla skumt att inte ha något jobb att åka till.
Tråkigt, men tycker i smyg att det är lite skönt. Sitta i soffan och surfa på AF, inte jättejobbigt.. sökt 5 jobb, kontaktat mina gamla arbetsplatser för arbetsgivarintyg till a kassan och nu finns det inte så mkt mer att göra för tillfället

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar