måndag 23 mars 2015

Mer helg

På lördagen åt vi en lunch på Skaldjurskrogen i Kungshamn.
Vi åt musslor m. sötpotatispommes och vitlöksbröd medan sonen beställde högrevsburgare.

Efter lunchen gick vi hem och jag totaldäckade i soffan i några timmar medan killarna la färdigt ett pussel. På kvällen åt vi räkor m. vitlöksbröd!


På söndagen åkte vi till Havets hus i Lysekil.


Blå hummer


Jättekonstiga fiskar som vi först trodde var dekoration då de låg uppradade på en kant.
Men de var som sagt bara jättekonstiga.


Pojkvän och son.


Pontus tog till sonens stora förtjusning färjevägen tillbaka.
Sen åkte vi direkt till Uddevalla för lunch på Ikea.
Jag skulle köpa nya ikeapåsar, såna som är sådär svinbra att ha tvätt i.
För min sista påse blev snodd i tvättstugan förra veckan.
Jag förstår inte varför det ska vara så jävla svårt att inte ta andras tvättpåsar?
Det är inte första gången det händer.

Iaf, visst köpte jag nya ikeapåsar.... och lite annat!!!

Jag och sonen kom hem sent till Skövde då vi även stannade till hos Pontus föräldrar påvägen.
Sen kom hans bror m. familj och då stannade vi kvar och åt.
Jag tror vi landade innanför dörren ca halv nio på kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar