söndag 19 april 2015

Bastulördag

Igår vart det bastulördag hos Hanna.
Frida m. familj skulle oxå vart med, men de åkte på maginfluensa för femtielfte gången.
Stackars, stackars dem :(

Alla bastade utom jag, ett beslut från en blandning av en oförtjusthet att basta samt visa upp mig halvnaken i sociala sammanhang :P


Den här lille killen har verkligen växt till sig!
Söt kille :)


Min egna son stortrivdes, han spelade mest på Hannas piano.


Jag vet inte vad som hände?
Men jag glömde ta kort på kvällens middag.

Vi fick göra våra egna pizzor som bakades på pizzasten över grillen.
Blev precis svingott, jag blev kär i en kronärtskocka/vitlökscreme och åt mkt av denna.
Efteråt mådde jag jätteilla, så det kändes ju värt!
Anade att det skulle bli så redan innan, men det var ju så gott.


Tydligen var det en väldigt händelserik dag som vi haft.
För samtliga i familjen somnade innan 21.30 igår kväll.
Pinsamt tidigt :S

Men lördagen var precis görbra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar