lördag 11 april 2015

Fullt ös medvetslös

Veckan som gått har verkligen gått i 110.
Efter varje arbetsdag har vi vart iväg, det har vart innebandyavslutning, lägenhetsförsäljningsstäd i Lidköping och fått nya sommardäck i Mariestad.

Igår, fredag var jag bara hemma.
Så efterlängtat, när jag kom hem från jobbet vid sex hade Pontus lagat mat och grejat.
Vilken jäkla lyx, är det så man kan ha det i en samborelation?
Herregud vad bra jag har det iaf.

Imorses/natt ringde hans klocka och han åkte iväg på golfresa 05.15.
Så nu är jag utan vardagslyx ända fram tills på onsdag.

Btw ska jag provjobba på en ny arbetsplats hela veckan.
Jag ska testa psykiatrin...
... får se om det kan vara något.

På torsdag är det dessutom informationsmöte + speeddejt för ett jobb jag sökt.
Det råkar vara mitt för tillfället drömjobb så jag blev hur glad som helst när jag blev kallad.

Tänk om jag lyckas roffa åt mig en fast tjänst ändå innan allt drar igång?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar