tisdag 12 maj 2015

JAAAAAA!!!!

Äntligen kom samtalet jag väntat på ifrån den arbetsgivaren som jag sökte mitt drömjobb hos.
Jag blev erbjuden en tjänst :)

Dock var det en specialare då det var en visstidsanställning pga budget.
Men hon sa att det brukar lösa sig när man väl kommit dit.
Jag får då problem att få fast då livet kommer i mellan.
Men hey jag har iaf arbete fram tills livet kommer i mellan :)
Bra lön fick jag med, höjde min lön från Frivården med 1600:-
Bra skit!!


ÄNTLIGEN börjar saker och ting ordna upp sig.
Sammanlagt vart jag arbetslös i 3 månader, dock inte sysslolös.
Så första juni går jag på min tjänst!

Jag känner för att fira, den planerade falukorven som skulle bli en korvstroganoff dagens lunch till ära känna inte sådär asrivig. + att sambon åkte till Japan idag och sonen är hos sin pappa.

Men jag jublar inombords :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar