lördag 16 maj 2015

Tråkigaste mamman ever

Idag hade vi absolut ingenting på schemat (när hände det senast?)
Men jag har vart på dåligt humör och legat till sängs i princip hela dagen.
Sonen har fått roa sig på egen hand med tvspel, film och egen-påhittade-tävlingar.
Framåt kvällen när jag piggnade till så började det regna.

Känner mig världssämst idag.

Imorgon blir det mer som vanligt: tidig samling till fotbollsmatch, hälsa på i Mariestad då syrran m. familj kommer dit och sen har sonen en fotbollsträning inför klassfotbollen på kvällen.
Blev tillfrågad om jag inte kunde hjälpa till och coacha imorgon på matchen.
Jag har ju egentligen avsagt mig ledarskapet i år då jag inte visste hur jag skulle må.
Men jag kommer ju ändå vara på plats så varför inte.

Nu har vi ätit fattiga riddare och nu blir det filmmys iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar