måndag 25 maj 2015

UNDERBAR DAG EFTER EN UNDERBAR HELG

Denna helgen åkte jag till Göteborg och hängde med syrran m. familj.
På fredagen blev det lugnt och tidigt i säng. Men på lördagen blev det Selmahäng och även en tur till stan där det shoppades, lunchades Pad Thai och vi kikade även på Göteborgsvarvet vid avenyn.

Senare kom Pontus ner och vi var med på skaldjursmiddag med Eurovisionkik.
Älskar färska räkor!! Älskar melon!! Älskar Mango!! Älskar Sharonfrukt!! :P
Jag har fått någon dillé på frukter, vilket är sjukt bra.
Jag hoppas att kravingen på laktris slutar snart.


På söndagen åkte vi till Ikea och provlåg lite sängar.
Vi är på jakt efter en ny så vi har börjat kika.
Men fyy så mycket val och vad DYRT!!!
Dock förstår jag varför man lägger så mycket pengar på säng.


Men nu till varför denna dag är så fruktansvärt UNDERBAR!!!
Jo, jag börjar med en skön sovmorgon (ledig vecka).
Sen hade jag inbokat en lunch på stan med Tess å Evve.
När vi ätit upp vår goa lunch på Pinchos samt skvallrat klart så ringer min telefon.
Då är det min nya chef som ringer och säger att de gjort om min tjänst till en tillsvidare tjänst med provanställning på 6 månader. Jag visste inte vart jag skulle ta vägen för jag blev så lycklig.
Nu slipper jag undra hur de gör med mig och mitt tillstånd.

Så vida jag inte gör bort mig de första 6 månaderna så kommer jag ha ett fast jobb.
Åååååå så underbart, dels att de vågar satsa så på mig trots omständigheterna.
Lycklig, lycklig, lycklig!!

Snart ska jag iväg på ett informationsmöte för nyproduktion här i stan.
Vi vill ju verkligen hitta "det" huset snart så vi vidgar våra vyer och ger saker och ting en chans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar