onsdag 20 maj 2015

Onsdag

Idag är det onsdag och idag är det en stor dag.
Jag ska nämligen gå och skriva på anställningsavtalet på min nya arbetsplats.
Innan jag skriver på ska jag avslöja min hemlighet... och det finns faktiskt en liten liten risk att jag inte då kommer få börja. Men jag troligtvis känner de av trycket av lagen så de kommer låta mig få börja ändå. Men det skulle kunna vara som så att jag inte blir så poppis hos chefen.

Är jag nervös?


JAAAAA!!!!!

I övrigt har jag vart och tagit prover, jag HATAR att ta prover vilket har gjort att jag dragit på det i ca 5 veckor. Men nu var jag illa tvungen kände jag. Jag HATAR nålar och idag kändes det en kort stund som jag höll på att svimma av. Nästa provtagning är om 10 veckor, fyyy!!!
Vadsbolås har även vart här och vet ni... det var inget fel på låskolven som ordförande trodde.
Killen smörjer låset och det är som nytt :P
Han gjorde rent inuti för det var en del smuts där inne och sen fick jag en minilektion om lås och nycklar. Tydligen ska man försöka smörja låset 2 gånger om året och då försöka rengöra samtidigt.
Det fick inte vara en smörja med olja i, för olja drar till sig smuts.
Skönt att ha det avklarat!

Sen har jag haft ett långt samtal med min handläggare på a kassan.
Jag har ju fortfarande inte fått min a kassa beviljad utan de skickar hela tiden att jag ska komplettera med olika saker. Nu var grejen att då jag vart inskriven på skolan så beviljar de ingen a kassa när man studerar. Helt förståeligt, bara det att jag aldrig startade upp. Men då jag klantigt nog inte avanmälde mig i tid till skolan så kan de bara se att jag vart student.
Jag sliter lite mitt hår och tänker att jag kommer byta a kassa.
Nu har jag iaf fått lämna in en detaljerad redogörelse för händelseförloppet ang studierna.
Hur jag tänkte, varför jag handlade som jag gjorde m.m.
Får jag ytterligare komplettering på det så skiter jag i det.
A kassa är helt enkelt inte värt besväret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar