torsdag 31 mars 2016

Längtar tills helgen

Imorgon åker vi på minisemester till Varberg då sonen ska 
spela innebandy i Warbergscupen hela helgen.
Hans första stora åka-iväg-och-övernatta-cup.

Jag, Pontus och Ella bokade hotell i november och bestämde att vi skulle kombinera innebandy, semester och ULLARED (Gekås).
Äntligen ska jag få åka och lågprisshoppa :P
Känns som det kommer bli en hel del bra-att-ha-grejer-till-huset. 
Men tänker även kika lite grann på inredning.
Vi är på jakt efter en sån stor utomhuslykta att ha vid entrén och tänker att de borde ha sånt där.
Sen ska vi såklart kolla bebisavdelningen.
Vi fyndade en fisherpricebabygym där innan Ella föddes och vi kom undan med x antal hundralappar billigare än om man hade köpt samma på Babyproffsen. 

Tänk om de kunde sälja Maxi cosi barnstolar oxå.
Det hade vart perfa, vet dock att de inte gör det.
En stol kostar ca 2700:- på Babyproffsen och vi behöver TVÅ.

Eftersom jag och Pontus är småbarnsföräldrar och inte kommer springa på byn 
då Ella slocknar vid 20.00 så har jag bunkrat upp med massa tillbehör till film.
Äntligen ska Pontus få kolla så mycket film som han vill med mig.
Hemma har jag inte ro att sätta mig ner för en hel film utan det har alltid funnits något att göra istället. Så nu får han passa på att njuta :P

Ska bli så mysigt och även spännande att se Victor spela cup.
Senaste innebandymatcherna har vart riktigt roliga att titta på.
När de var små tittade man mest på sitt eget barn, men nu är de så stora så spelet är något helt annat.
Det finns ett passningsspel, grymma anfall och stabila backar.
Men även en tanke hos killarna och framförallt lite mer känsla.
Skitkul :)


Gammal bild från 2012


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar