torsdag 16 juni 2016

Babysim

Idag började ÄNTLIGEN babysim steg 2.
SOM vi längtat :)

Vi hade det bra förspänt innan, alla som skulle fortsätta till steg 2 i vår förra grupp bestämde att vi skulle samlas på onsdagar.
Men för någon vecka sedan fick jag ett sms från simskoleläraren som berättar att onsdagar är inställda och vips var vi tvungna att sprida ut oss på de andra dagarna.
Jag valde torsdagar och det visade sig att vi var en stark trupp på TRE barn.


Trist då jag verkligen hade sett fram emot att träffa min gamla grupp igen.
Ella var dock överförtjust över att vara tillbaka i bassängen.
Hon dök som om hon aldrig haft ett uppehåll.
Jag fick även släppa hennes händer idag när hon satt på min rygg.
Hon tog sig av själv och då ska man bara fånga upp dem lugnt när de är nere i vattnet.
När vi testat några gånger hade man lite mer is i magen och då kunde jag låta henne vara mer än en sekund. Det är så häftigt, man kunde tydligt se hur hon sprattlade med benen och tittade uppåt.
Vilket gjorde att hon redan var påväg upp mot mig igen när jag plockade upp henne.
Babysim är coolt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar