torsdag 9 juni 2016

Vardagen

Vår vardag är fantastisk här hemma.
Helt sjukt hur lite som faktiskt är tillfredsställande nu för tiden.
Bara det här att de där två tänderna är uppe och att Ella är go och glad igen är fantastiskt underbart.
Vi hade en mindre incident vid fem imorses bara då blöjan hade läckt ut kiss för första gången så Ella ville inte riktigt ligga kvar i sin säng. Vilket är helt förståeligt!!
Ombyte, ny blöja och en flarra sen sov vi båda fram till halv nio.
Då åt hon lite till och var vaken i 45 minuter innan hon ville sova igen.
Så hon fick ta sovturen i dubbelsängen.
Jag låg bredvid med lurarna i öronen och lyssnade på ljudbok.
Jag älskar verkligen ljudböcker.
Jag lyssnar så fort jag får chansen.
Hemma, på promenad... när jag kollar på fotbollsmatcher :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar