söndag 19 juni 2016

Killkväll

Igår (lördag) spelade Vicke först Ulvacupen.
Första matchen blev det vinst mot Råda och Vicke satte ett mål.
Sen blev det tyvärr förluster mot ett grymt Husqvarna och ett hyfsat Falköping.
Därmed blev det B-slutspel idag i Väring.

Men efter gruppspelet åkte vi hem.
Det började regna och Ella/Pontus gick och la sig för att sova.
Jag och Vicke spelade brädspel och bjöd senare över grannkillarna.
Det blev spelmys inomhus när regnet smattrade utomhus.
Åskan kom även och det vart lite småmysigt.

Senare blev det filmkväll.
Killarna fick åka till maxi och köpta godis och läsk.
Sen lyckades de samsas om en film "Bling".

När jag kom in under filmen fick jag syn på något märkligt.
Vicke hade tagit fram shotglas som de "shottat" läsk i.
Så vitt jag vet så förstår han inte vad man egentligen ska dricka i såna glas!?.



Jag åkte ju iväg innan deras filmkväll var slut men när jag förhörde mig om det idag så vart det tydligen väldigt lyckat :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar