tisdag 12 juli 2016

De här två....

Vad säger man?
Semestern har börjat, vi är på plats i Kungshamn. Allt borde vara toppen!
Men igår var jag så deppig att jag knappt visste bak eller fram. Hade så ont i halsen så jag till slut valde att sluta prata då det blev för smärtsamt. Jag har någon infektion i kroppen som gör mig hängig och halsen är precis överjävlig.

Sen har jag fightas med Ellas ögononfektion hela veckan.
Den börjar sakta men säkert försvinna.
Men nu är hon inne på 4:e dagen med febertoppar som når 39,5°.

Inatt var vi vakna ett tag..
Hon kräktes upp en flaska på Pontus och kom inte till ro.

Men som ni ser på bilden så lyckades hon till slut.... jag fick maka på mig lite för att hon skulle lyckas :P
Rättare sagt fick jag krypa ihop nedanför hennes huvud och balansera på kanten. Rätt som det var kom det en hand farande rakt i ansiktet som en härlig käftsmäll.
Trevligt.... jag längtar tills den här sjukstugan är över och hon återigen  ligger i sin EGNA säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar