tisdag 11 april 2017

I ett soligt Göteborg

Det är riktigt fint väder nere i Göteborg. Solen strålar och värmen för ens tankar till sommaren. MEN helt plötsligt får jag ett sådant extremt röksug. Jag har ju inte tagit ett endaste bloss på.... ja, jag vet inte hur länge. Jag är inte ens beroende av mina nicotintuggummin längre. Men så kommer suget som ett hugg. Det gick så långt att jag t.o.m funderade på hur jag kunde kamolflera rökdoften för min familj efter att jag rökt. Men så kom ordentliga Mia och knackade på. Då började jag fundera på vart jag skulle ställa mig att röka. Jag har börjat ogilla folk som röker runt allmänheten, speciellt i närheten av barn och gravida. Så exakt vart tar man vägen om man ska undvika allt det? I en gränd långt bortom bakom? Blev så jäkla omständigt att ta sig ett återfall så jag beslutade mig för den enda lösning som fanns. Gå och köpa godis och trycka i sig istället. Det är ju ingen myt att man blir extra sötsugen när man försöker sluta röka :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar