fredag 7 april 2017

VABVECKA- ÖVER

Om inget oväntat händer kan jag nog förklara denna vabvecka- avslutad!
Förutom att vi väntat på att alla koppor ska ha torkat (som att titta på målfärg som torkar)
så har denna vecka vart som "semester". Dock en semester utan de vanligare friheterna.
Men ändå, från i måndags så har Ella vart piggelin och djävulskt busig.
Inga konstigheter att det blir så när man inte får sin dagliga dos av utespring och lek.
Utan vi har fått hålla oss inomhus.
Idag när jag inspekterade så tyckte jag nog att det såg ut som att ALLA koppor äntligen hade torkat in. Jag hade en sån tur att jag sprang på en ny bekantskap som råkar vara förskolepedagog som fick inspektera de koppor som jag vart osäker på. Ella fick klartecken!
Så vi kan återigen röra oss bland människor igen och på måndag börjar vårt "nya" liv med jobb och förskola. TJOHO!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar