torsdag 19 oktober 2017

Mellis i eftermiddagssolen

Idag gick jag och Ella ut och åt mellis på vår baksida som badade i sol.

Härligt härligt!!

Jag har vart hemma och vabbat med Ella några dagar nu. Men nu är hon återställd så imorgon återgår vi till verkliga livet.
Blev onekligen en kort vecka för min del.
Idag monterade jag ned spjälsängen då övergången till en barnsäng gick över förväntan. Det har vart en stor skillnad på mina två barn. Vicke som klättrade över spjälsängen vid 8 mån ålder och som bara fortsatte så att han inte längre var säker i spjälsängen. Sen har vi Ella som aldrig gjort ett försök att ens klättra ur.
....eller en gång så var hon fruktansvärt arg så hon la upp ena benet på kanten.
Jag sa då nej och hon tog då ned sitt ben.
Men men... nu är som sagt spjälsängen borta ur hennes rum och kvar blev massa mer lekyta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar