lördag 7 oktober 2017

Tjejdag

Idag åt vi gofrulle i vanlig ordning med Pontus innan han åkte till jobbet. Ella och jag jobbar med likadana yoghurtskålar just nu. Mkt viktigt att innehållet är densamma.

Men efter frullen så körde vi solo här hemma. Grejade på fm. Sen sov vi middag i 2 timmar. Men för först gången sov Ella i sin nya säng och jag i min säng. Tidigare så har vi alltid samsovit på vilan.
Stor vinst!!!!

På eftermiddagen åkte vi och shoppade på Elins. Det gick över förväntan.
Ella var söt och okända människor la huvudet på sned och ååaade över henne.
Det blev lite nya kläder till Ella och även nya jeans och en topp till mig då jag gått upp lite i vikt och är i behov av nya kläder.
Insåg aty förutom mjikisbyxor så har jag gått runt i samma jeans alldels för länge. Får försöka shoppa lite :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar