onsdag 20 augusti 2014

Ekonomi- check

Ikväll tog jag mig äntligen tid till att göra upp höstens budget.
Jag hade inte riktigt vågat titta på den då jag trodde inte skulle bli några fetare löner.
Men nu har jag fördelat upp sparandet fram tills Thailandsresan, så nu ska 21 000:- sparas ihop.
Det är lugnt, jag har inte direkt räknat på svält utan har marginaler så man kan ha lite kul under tiden.
Men fy fan vad pengar det går åt på SKIT....

Suttit och budgeterat upp och räknat ut vad jag lagt mina pengar på i sommar..
Det var INTE kul: utemat 2500:- och då har jag ändå 2000:- på icakortet som jag gjorde av med.
Alltså 4500:- på en månad på mat, och då bor sonen bara hos mig varannan vecka.
Fattar inte hur man hunnit med att slösa så mycket på mat i juli månad när jag ändå jobbade heltid och knappt hade någon att umgås med då alla var på semester.

Stört.

Med detta säger jag god natt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar