måndag 11 augusti 2014

LYCKA

NYHET NR 1

När man minst anar så vänder livet till det bättre....
Idag blev jag rekommenderad till ett vikariat här i Skövde.
Så klockan 15.00 var jag iväg på arbetsintervju som varade i 1½ timma.
Jag tror fan i mig att det gick skitbra....

Imorgon ska de ringa på mina referenser och sen meddela mig om beslutet.
Får jag tjänsten så börjar jag på onsdag.

Jag är så nervös, för det är för tillfället mitt drömjobb.
Tänk: kontor mitt i Skövde centrum, stor frihet och mkt turer med tjänstebilen, mån- fre 8-16.30 m. flextid.
Jag trodde inte jag skulle få chansen att hamna där än på några år.
Jag hoppas, HOPPAS!!! håll tummarna för mig tack :P

NYHET NR 2

Jag har sagt upp mig från hotellet.

Jag har jobbat där i 12 år och det känns rätt overkligt.
Men samtidigt så rätt, jag fick ett erbjudande som jag inte kunde tacka nej till :P
Min chef på hotellet ta mig fan den bästa jag någonsin haft.
Hon har alltid levererat och är sjukt omtänksam.
Hoppas framtida chefer är lika bra

NYHET NR 3

Ekonomin och karensdagar vid uppsägningen är räddad.
Jag behöver inte gå runt och må dåligt över att inte kunna betala räkningar.
För alla de frågetecken är borta.
Jag är så jävla glad..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar