söndag 17 augusti 2014

Systrarna S 30 årsfest ♡♡

Grattis Åsa och Lisa på 30 årsdagen


Tog alldeles för lite bilder under kvällen, men här kör vi allsång


Enda kortet jag hade på andra födelsedagsbarnet Lisa och då tittar hon bort


Gårdagens 30 årsfest hölls ute i deras sommarstuga på Dillö.
Det är ju så sjukt vackert där ute...

Först var det lite lekar:
1. skidstafett- vilket bjöd på mycket skratt
2. Bågskytte- svårt men kul att testat
3. Sumostafett med såna där stora sumodräkter

Därefter blev det mat, dryck och musik.
Framåt tretiden på natten fick jag uppleva en helt ny sjuk grej.
Kollektivt nakenbad.
Jag har aldrig badat naken!!!!
.... och jag har ALDRIG badat naken i grupp.

Jag kände mig sjukt pryd men jag ville inte vara den som bangade :P
hehe konstig upplevelse...

Det blev väldigt sent och vi var nog inte i säng förrän vid femtiden på morgonen.
Men vilken kul fest det var :)

TACK TJEJER

... ser fram emot "UpZone" äventyret med er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar