tisdag 12 augusti 2014

Herregud

Jag ringde facket förut eftersom jag nu ska byta fack.
Då passade jag på att fråga om ingångslön, men det var en sån hög ingångslön så
vi trodde båda att jag hade fel namn på tjänsten.

Men jag kollade upp det nu och medellönen för en kvinna låg faktiskt på 30 000:-
Jag skickades på löneförhandling idag och får beskedet imorgon.
Ärligt talat har jag ingen aning, jag har inte ens fått göra något löneanspråk.
Men jag fick kommentaren "du kommer bli nöjd"...

Shiiiiiit!!!!

Fatta känslan av såna här nyheter när man levt på CSN i tre års tid :P

Jag fattar inte hur jag kan ha sån här ofattbart tur!??
I princip har jag fått varenda jobb jag sökt och två av sex jobb har jag blivit tillfrågad utan att ens ha sökt.

Jag trodde hösten skulle bli precis skitdålig.
Fattig och deppig.
Istället kommer den bli helt galet bra.... love it!!!

Ikväll firades det med att åka på AIK:S fotbollsträning sen åkte jag och sonen och köpte färska kräftor och räkor med massa tillbehör. För det är jag/ vi värda!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar