torsdag 26 februari 2015

Äventyr

De senaste dagarna har jag vart trött, hur man nu lyckas med det på semestern ;-)
Vi har bl.a vart och matat en elefant med bananer. Elefanten stod fastkedjad i solen på eftermiddagen,  redo att gå med den där sittsadeln på ryggen. Fällde nästan en liten tår. Så hemskt... skulle vart häftigt att rida, men inte under sådana premisser.

Igår åkte jag, sonen och syrran på snorklingsutflykt nr 2. Blev Koh Rok igen men med ett annat företag. Så det blev nya snorklingsplatser. Såg massa Nemos, har även simmat i ett stoooort fiskstim med olika arter.  Den första såg ut som sill. Mrn måste vart ngt annat. Jag såg även svärdfisk, vilket var svincoolt.
Ääälskaaar att snorkla!!
Nu vill jag åka så fort jag har råd till Röda havet :)

Igår kväll hade vi avskedsmiddag på vårt stammisställe ThaiCat. Halva gänget åker tillbaka till Ao Nang och vi stannar på Koh Lanta tills på lördag. Middagen var iaf mysig, fick höra livshistorier, massa tävlingar samt att vi chockade personalen med att dricka drinkar :P så idag vaknade jag med jättehuvudvärk :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar