lördag 28 februari 2015

Avskedsmiddag på Thaicat

Gårdagskvällen blev trots omständigheterna lyckad. Lillselma har vart sjuk, hög feber och inte då tuff.
Så igårkväll blev det bara jag, syrran å sonen som åt middag. Det var lite sorgligt, personalen är verkligen goa och har tagit väl hand om oss.  Så mkt svettiga kramar som jag fick när vi skiljdes åt har jag nog aldrig fått.

Efteråt bjöd syrran m. sonen på massage.
Jag följde med och tog en fotscrub, innan var jag väldigt tydlig med att jag bara ville ha på fötterna och ingen massage.
Mia= gillar inte att okända människor tar på henne.  MANNEN (of course) började med mina fötter men helt plötsligt gränslar han mig och börjar massera min rygg. Jag blir stel som en pinne och försöker avbryta men jag skulle bara ligga ner och slappna av. Lätt att säga :S

Men fick jättefina fötter iaf :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar