tisdag 17 februari 2015

Ensamkväll

Ikväll har jag kört solo, satte på mig joggingskorna och tog en långpromenad på 1 1/2 timma. Det visade sig att jag enbart sett ca hälften av Ao Nang. Häftigt att utforska själv. Säljarna var inte heller lika på när man kom sj, ej uppklädd och fokus på att gå- skööönt!

Det hände en helt sjuk grej idag... jag har trott att jag sett mina grannar vid två tillfällen men jag har skakat av mig det. Jag menar hur stor är chansen?
Men när jag sprang på dem för tredje gången var jag tvungen att säga något... och ja, det var mina grannar mitt emot.
Sen hörde jag ett rykte om att min kusin m. Fru setts i närheten. Men jag visste inte ens att han hade en fru... skulle inte ens känna igen honom, så bra kontakt har vi. Sammanfattningsvis: så jävla skönt att vara själv!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar