tisdag 3 februari 2015

Haft bättre dagar

Igår hände det mest märkligaste mig.
För det första var jag tillbaka på arbetet.
Gick jättebra... men så gick jag på Zumban och där kändes det konstigt.
Kroppen var konstig och jag var kissenödig.
När jag väl skulle kissa efter träningspasset så går det inte.

Jag har åkt på urinvägsinfektion, men jag var tvungen att åka och handla efter Zumban så jag åkte upp till Maxi, skrek rakt ut i bilen för jag hade så djävulskt ont.
Sen fastnade jag på toaletten på Elin´s esplanad i 1 ½ timma.

Jag har enbart haft urinvägsinfektion en gång och det var längesen.
Men jag kunde inte gå någonstans, det kändes som jag skulle kissa på mig.
Men jag kunde inte kissa, och det lilla som kom skar som rakblad.

Jag löste det hela genom att tvinga mig själv hem.
Återigen sitter jag och skriker rakt ut i bilen.
Fy fan, kom inte ihåg att det gjorde såhär ont.
Sen idag fick jag ringa och sjukanmäla mig och boka tid på VC.
Det är EN läkare på VC som jag avskyr, givetvis fick jag henne idag.
Hon utstrålar noll värme, får en alltid att känna sig dum, som att man tar upp hennes tid i onödan.
Otrevlig jävla bitch är hon.

Men visst jag fick penicillin och det var det enda som betydde något.
Gör fortfarande precis skitont.
Jag undrar när pencillinent ska hoppa igång?
Jag vill gå till jobbet imorgon, men är det oförändrat så kommer det inte gå.
Jag kan ju inte sitta på toaletten halva dagen och skrika när det gör som ondast.

Mvh gnällig tjej 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar