söndag 14 juni 2015

Klockan är 13:18

... och jag är precis dödstrött.

Ändå slocknade jag vid tio igår kväll.
Men att gå upp klockan halv sju och fara iväg och hejja på fotbollsmatch.
För att därefter städa, tvätta, diska och laga mat tar ut sin rätt.
Jag hade planer på att åka och veckohandla samt tillaga matlådor för veckan då det kommer vara fullt upp som vanligt. Men luften gick ur mig!

Måste slappa i soffan lite för senare ska vi på Elvis 2 årskalas.


I veckan som kommer blir det massor av fotboll för sonen.
Han ska på SAIKS Fotballcamp i tre dagar.
Vilket innebär att han dagtid coachas av SAIKS elit. Sen har han även kvällsträning + match på det.
Tur att han älskar fotboll.

Käre sambo åker på tjänsteresa utomlands så honom ser man inte förrän typ torsdag.
Då ska vi gå på visning på det där jäkla huset som vi la ett förhandsbud på.
Men säljarna tackade nej till ´+500 000:- över utgångspriset då "alla ska få en chans att titta på huset". Nej, jag är inte bitter....
Så nu måste vi vara med i budgivningen ändå.
Jag hatar budgivningar...

Men jag älskar däremot ledighet...
På fredag är vi midsommarlediga och först ska vi till en kompis här i Skövde och fira lite.
Sen åker vi vidare till västkusten där sambos familj har ett sommarhus.
Där ska vi va, och som vanligt skulle det bli dåligt väder.
Så får packa ner vinteroverallen och underställ ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar