torsdag 2 mars 2017

Paparazzi

Smygfotade Pontus efter att han kom tillbaka från sin löprunda.
Han ser lite trött ut??! :P


Imorgon är det morgonspinning för min del.
Men ärligt talat är jag nog i en riktig svacka.
Jag som precis börjat tycka om spinning började istället hata det på förra passet igår.
Varje gång instruktören skrek på oss tänkte jag riktigt fula ord om henne.
Det går inte heller smita diskret när man cyklar nästlängst bak i en fullsatt sal.
Mannen till höger om mig luktade gammal intorkad svett och hans odör slog mig på käften varje gång han gjorde en yvig gest...
Jag ville i princip kräkas var och varannan minut.

Det är kämpigt med dieten med.
Tanken har vart att jag ska byta ut varje lunch mot en shake.
Men när helgen kommer är det svårt att hålla det.
Så jag har ätit vanlig lunch istället.
Alltså LCHF, men det känns ändå som ett misslyckande.
Vågen står återigen stilla.

Jag ska köra spinning veckan ut sen måste jag nog börja alternera om jag ska lyckas hålla kvar träningsglädjen,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar