onsdag 15 mars 2017

Tomatsoppa på fastedag

Vilken  fantastisk bra fastedag jag har haft idag. Jag minns inte om jag redan nämnt detta (?) men fick ju tipset att försöka hoppa över frukosten och gå direkt på lunchen och därmed förlänga fastan.

Idag vaknade jag pigg och fräsch 05.40, tro mig... jag har ingen aning om vad som håller på att hända med mig!!! Alltså, JAG, VAKEN INNAN 6.00??? sjuka grejer...

Iaf så bestämde jag mig rätt snabbt för att dra till gymmet och springa. Idag blev det 5 km på 36 min innan jag begav mig till jobbet. Sen undvek jag förmiddagsrasten och tog inte min shake förrän strax efter 12. Gick faktiskt mkt bättre än jag trott. Jag har bytt min hallon/banansmak till choklad. Samma kaloriantal men MYCKET godare.

Sen bemannade jag vår direktservice hela eftermiddagen så fanns inte tid att tänka på mat. Skönt... Sen lagade jag tomatsoppa efter ett grymt kalorisnålt recept så kunde äta mig supermätt på hela 5 dl soppa. Vet ni vad det bästa är? Att jag har kvar 264 kalorier denna dag.
Planerar redan på vad jag kan äta för Kvällssnacks :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar