fredag 17 mars 2017

Talande bilder

Min fredag har vart väldigt bra.
Jag började med att vara på gymmet kvart över 6. Idag var första gången jag gymmade och helt på egen hand. Det får man göra när det är så lite människor som möjligt hehe. Men tro mig, det är mer folk än vad man kan tro vid sextiden. Åkte även på ett stickprovskontroll på medlemskap och att man registrerat in sig. Jag höll på att kissa på mig (inte bokstavligt) först då jag trodde det var urinprovstagning mot olagliga preparat och jag precis hade kissat ca 5 liter. Funderade förbrilt över hur den ursäkten skulle låtit "nej tyvärr jag kan inte... jag är inte kissenödig".

Tack vare min grymma morgonträning så åt jag desto mer idag. Pontus Pad Thai i lunchlådan följt av en fikaorgie m. kollegor. Jag köpte flera alternativ som vi delade på. Nästintill direkt efter min fikaorgie så lyckades jag få i mig 12 bitars underbar sushi. Vart så bortskämd idag då jag fick skicka en lista på min sushibeställning till Sandra. Sen stod bordet färdigdukat när jag kom hem till henne. LYX!!

Lyckades även göra hennes dotter Isabell ledsen då jag kom lite för nära så får nog försöka ses lite mer nu så hon inte blir rädd för mig. Efter vår grymma middag så promenerade vi bort till bion för Sverigepremiär av Skönheten och odjuret. Whop Whop!
Jag köpte en mellanmeny, som jag kanske fick i mig 15 % av. Värt!!
Men filmen, vilken mysig upplevelse.
Man bör dock ha tyckt om disneyfilmen samt ha en förkärlek till musikaler.
Emma Watson passade bra som Belle tyckte jag. Bra film! Jag rekommenderar.

Nu ligger jag i sängen, helt färdig.. redo för att sova. Jag är sugen på att träna imorgon bitti. Hjälp vad händer? Sen när blev träningen ROLIG??!
sjuka grejer! Go natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar