måndag 10 juli 2017

Grym lördagskväll

I lördags var vi över hos våra vänner i Ryd. Vi åt gott och barnen var för det mesta mkt nöjda. Framåt elvatiden trillade vi in i vårt hus. Då hade jag fått dricka några glas vin och busrökt med Jonte som var snäll att förse mig med cigg hela kvällen.
Sjukt bra kväll, det är såna kvällar som fått mig och Pontus att inse att vi inte vill vara borta från Skövde vid precis varenda högtid/semestern. Vi missar så mkt att goa spontana dagar samt häng med vänner. Har t.o.m börjat öppna upp mer och mer att vår semestern kan va rätt spontan. Låta vädret få styra. Eventuellt kanske vi även skiter i att vara i Kungshamn vecka 32 och istället renoverar hemma. Lyxigt att få det finare här hemma med. Summan av kardemummanr att jag njuter för fullt av att ha semester. Jag jobbar verkligen för att kunna vara ledig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar