måndag 10 juli 2017

Provköra bilar tar på krafterna.

Få se nu, efter att kollat på en dålig film (Jobs) till typ ett inatt så fick vi i vanlig ordning sovmorgon till typ 9-10 vilket är det nya här hemma.

Vi startade med familjefrukost och sen körde vi Ella till Sandra som var barnvakt åt henne medan vi provkörde bilar. Första stoppet var hos herr BMW. Jag är inget större fan av märket och jag satt rätt taskigt i den modellen. Jag har väldigt korta ben och behöver få fram stolen till max. Men då slår jag i knät istället så det blir inte helt klockrent. Andra stoppet var hos Volvo. Där satt jag helt klart bättre men hade knät emot... flashigt inuti med snygg display. Helt klart "lyxigast" men leveranstiden var först i början av nästa år så att min kära sambo ville helst inte vänta så länge på sin nya tjänstebil. Vid sista stoppet fick jag provköra en Audi som jag satt väldigt bra i. Dock var inte det inuti lika lyxigt som Volvos. Men det visade sig att inte Passaten var ute ur bilden än då det fanns en sätesinställning som vi hade missat sist. Vilket gjorde att jag nu kunde sitta bra i sätet.

Herregud, efteråt var jag helt slut.
Semestermoodet är verkligen inte så tolerant haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar